Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155382
Назва: Дослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якості
Автори: Рибалка, А. А.
Алєксєнко, Т. К.
Ключові слова: торгові марки;торговые марки;ринок морозива;рынок мороженого;проблема харчування;проблема питания;український ринок морозива;украинский рынок мороженого;основні показники якості;основные показатели качества
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Бібліографічний опис: Рибалка А. А. Дослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якості / Рибалка А. А., Алєксєнко Т. К. // Наукова весна – 2019 : матеріали Х Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 25-26 квітня 2019 року). – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2019. – Т.10. – С. 137-138.
Короткий огляд (реферат): Ринок морозива в Україні набуває цивілізований структурований вид. Сформувалася і чітко виділилася в загальній масі група лідерів: сьогодні 15 підприємств обслуговують 75% українського ринку морозива. Усе виразніше проглядається тенденція до укрупнення підприємств, що поглинають дрібні фабрики, і злиттю великих компаній. Стрімко скорочується кількість напівлегальних виробників, а прийняття сучасних стандартів на морозиво взагалі може викорінити клас виробників з неякісною продукцією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155382
Розташовується у зібраннях:Наукова весна – 2019 : матеріали Х Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 25-26 квітня 2019 року). – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2019. – Т. 10. – 179 c.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137-138.pdf570,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.