Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155529
Назва: Підвищення ефективності транспортного обслуговування споживачів керамічної плитки за рахунок удосконалення організації перевезень продукції власним рухомим складом у м. Дніпро
Автори: Коширець, Юлія
Ключові слова: ТРАНСПОРТНОГИЙ ПРОЦЕС, КЕРАМІЧНІ ВИРОБИ, АВТОМОБІЛЬ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: НТУ "ДП"
Короткий огляд (реферат): Автомобільний транспорт у тісному взаємозв'язку з іншими видами транспорту забезпечує розвиток країни, сприяє її подальшому розвитку, поглибленню тісних зв'язків, посиленню культурної та економічної співпраці різних регіонів країни. Використовуючи роками накопичений досвід, вантажні підприємства та об'єднання автомобільного транспорту загального користування удос-коналюють форми та методи організації перевезень, забезпечують чітке та безперебійне транспортне обслуговування практично усіх галузей економіки та населення країни. Подальший розвиток отримують централізовані перевезення важливих вантажів, при яких автомобільний транспорт виступає як посередник між сферою виробництва та споживання. Завданням даної кваліфікаційної роботи є розгляд можливості підви-щення ефективності перевезень керамічних виробів вантажними автомобілями ТОВ "Сerama" з метою збільшення доходів підприємства та підвищення його конкурентоздатності на ринку транспортних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155529
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваоіфікаційна робота Коширець Ю.В.2020.pdfКваліфікаційна робота417,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.