Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, Володимир-
dc.date.accessioned2020-07-13T17:59:31Z-
dc.date.available2020-07-13T17:59:31Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155538-
dc.description.abstractОрганізація транспортного і складського господарства на підприємстві багато в чому визначають успіх і суттєво впливають на його конкурентоспроможність. Складування також відіграє найважливішу роль в управлінні ланцюгами постачань. Його інтереси обов'язково повинні враховуватися при прийнятті стратегічних бізнес-рішень і, в тому числі, при плануванні майбутніх обсягів виробництва, асортименту продукції, що випускається, при пошуку нових постачальників, покупців і пов'язаних з ними обсягів партій і продуктивності. Особливий акцент необхідно робити на плануванні повсякденної роботи складу: прийманню, зберіганню, відбору, упакуванню, комплектації і розподілу замовлень покупців і споживачів. Але рух товару через склад невід’ємно пов'язаний із витратами живої і матеріалізованої праці, що збільшує вартість кінцеву його вартість. У зв'язку з цим проблеми, пов'язані з функціонуванням складів, мають значний вплив на раціоналізацію руху матеріальних потоків в логістичному ланцюзі, витрат обігу і використання транспортних засобів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectЗОНА ЗБЕРІГАННЯ, ВУЗЬКОПРОХІДНИЙ ШТАБЕЛЕР, КОЕФІЦІЄНТ ЗАВАНТАЖЕННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ, СЕГМЕНТУВАННЯru_RU
dc.titleОбґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності роботи складського комплексу ЧП «БАРС-ХЕРСОНru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Для репозитория ГОНЧАР В.С. 275-17ск-1.pdf539,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.