Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВторих, Віталіна Вадимівна
dc.date.accessioned2020-07-17T10:17:41Z
dc.date.available2020-07-17T10:17:41Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155625
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – збутова діяльність підприємств в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з обґрунтування та прийняття управлінських рішень щодо організації ефективної системи збуту. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій з організації системи збуту, що позитивно вплине на результати господарювання підприємств. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, метод факторного аналізу, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи забезпечення ефективної збутової діяльності. У другому розділі проведено економічний аналіз виробничо-господарської діяльності ПАТ «ДМК-24». У третьому розділі наведені напрями покращення збутової стратегії підприємства, обґрунтована доцільність реорганізації відділу продажів. Рентабельність пропозицій складає 15 %. Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності у сфері будівництва.  ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectЗБУТ, ПІДПРИЄМНИЦТВО, ПРИБУТОК, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, CRM-СИСТЕМА, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПРОДАЖІВ.ru_RU
dc.title076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Обґрунтування напрямів збутової діяльності підприємства"ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вторих В.В..pdf238,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
КР_Вторих.rar445,43 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.