Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоптовец, А. Н.
dc.contributor.authorЯворская, В. В.
dc.date.accessioned2020-07-21T08:45:09Z
dc.date.available2020-07-21T08:45:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКоптовец, А. Н. Адаптивное управление трибологической системой / А. Н. Коптовец, В.В. Яворская // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 380-386.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155675
dc.description.abstractРассмотрена научная задача адаптивного управления трибологической системой на стадии проектирования шахтного подвижного состава. На основании разработанных алгоритмов моделирования процессов нагружения тормоза проведены вычислительные эксперименты вместо натурных. Сделаны выводы, что коэффициент трения тормоза обладает агрегатными свойствами. Определены условия для управления структурой и трибологическими свойствами тормоза.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherВидавництво НГУru_RU
dc.subjectдинамическая модельru_RU
dc.subjectдемпфированиеru_RU
dc.subjectколебанияru_RU
dc.subjectнагружениеru_RU
dc.titleАдаптивное управление трибологической системойru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk622.625-28-83-592.112ru_RU
Розташовується у зібраннях:Citep 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Citep 2014-380-386.pdf4,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.