Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155833
Назва: АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ФОНУ ТА МЕДІА ПРОСТОРУ НА ПОПИТ
Інші назви: ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Пруднікова Іллі Володимировича напряму підготовки 124 "Системний аналіз"
Автори: Прудніков, Ілля
Ключові слова: АНАЛІЗ;попит
Дата публікації: 2020
Видавництво: НТУ "Дніпровська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Метою дослідження є комплексний та детальний аналіз особливостей природи інформаційного фону та його впливу на сучасні аспекти життєдіяльності людини на етапі поширення глобалізації та підвищення рівня інформатизації суспільства як в України, так і в світі загалом.
Практичне значення роботи відображається формуванням науково- теоретичної бази для подальших досліджень з проблематики наукового дослідження, яка може бути використання в процесі навчання у вищих навчальних закладах, а також спеціалізованих маркетингових школах. Також, значення роботи полягає у сформування сучасних технологій запровадження інформаційного фону, як важливого елементу впливу на суспільну думку.
Опис: Об’єктом дослідження є інформаційний фон як важливий елемент формування споживацької психології людей, а також як елемент впливу на споживацьку діяльність людини. Предметом дослідження є аналіз впливу інформаційного фону та медіа простору на попит Метою дослідження є комплексний та детальний аналіз особливостей природи інформаційного фону та його впливу на сучасні аспекти життєдіяльності людини на етапі поширення глобалізації та підвищення рівня інформатизації суспільства як в України, так і в світі загалом. Методи дослідження: аналіз загального стану попиту та умов його формування, синтез різних теоретичних визначень щодо змісту інформаційного фону та можливостей його формування та функціонального, порівняння різних концепцій маркетингу з метою встановлення найбільш оптимальних в аспекті впливу на споживацький попит, дедукція та індукція, спостереження, моделювання, прогнозування, тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155833
Розташовується у зібраннях:Кафедра системного аналізу і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Прудников_напрям124(СистемнийАналіз).pdf156,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.