Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155849
Назва: | Проєкт спорудження перегінного тунелю між станціями «Театральна» та «Центральна» та станції «Центральна» Дніпровського метрополітену |
Автори: | Сіденко, К.Р. |
Ключові слова: | СТАНЦІЯ «ЦЕНТРАЛЬНА»;ПЕРЕГОНИЙ ТУНЕЛЬ;ПІДЗЕМНИЙТИЙ СПОСІБ БУДІВНИЦТВА;ВИБУХОВІ РОБОТИ |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Сіденко К.Р. Проєкт спорудження перегінного тунелю між станціями «Театральна» та «Центральна» та станції «Центральна» Дніпровського метрополітену : кваліфікаційна робота бакалавра. - Дніпро, 2020. - 81 с. |
Короткий огляд (реферат): | Пояснювальна записка: 81 с, 8 рис, 6 табл., 2 додатка, 14 джерел.
СТАНЦІЯ «ЦЕНТРАЛЬНА», ДНІПРОВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ,
ПЕРЕГОНИЙ ТУНЕЛЬ, ПІДЗЕМНИЙТИЙ СПОСІБ БУДІВНИЦТВА,
ВИБУХОВІ РОБОТИ, ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Об’єкт розроблення – спорудження перегінного тунелю від станції
«Театральна» до станції «Центральна» та станції «Центральна».
Мета роботи – оптимізація технології та витрат на спорудження перегінного
тунелю та станції.
Результати та їх новизна – розроблена технологічна схема спорудження
перегінного тунелю та станції, яка відрізняється високою надійністю та
швидкістю спорудження. Новизна технічного рішення полягає в обранні
технології спорудження вибуховим способом перегінного тунелю та станції, що
забезпечує мінімальні витрати матеріалів та часу при спорудженні.
Оптимізація технології зведення тунелів, станції за рахунок паралельного
виконання робіт має зменшити строк будівництва.
Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності
кафедри будівництва, геотехніки і геомеханіки Національного технічного
університету «Дніпровська політехніка» в сфері спорудження підземних
транспортних комунікацій.
Сфера застосування розробки – технології спорудження перегінного тунелю
та станції у м. Дніпро.
Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення безпеки та
визначення економічної ефективності при спорудженні метрополітену. Explanatory note: 81 pp., 8 figures, 6 tables, 2 appendices, 14 sources. CENTRAL STATION, DNIPROVSK METROPOLITEN, DISTANCE TUNNEL, UNDERGROUND CONSTRUCTION METHOD, EXPLOSIVE WORKS, PROCESSES, PROCESSES. The object of development is the construction of a distillation tunnel from the Teatralna station to the Tsentralna station and the Tsentralna station. The purpose of the work is to optimize the technology and costs for the construction of a distillery tunnel and station. The results and their novelty - a developed technological scheme for the construction of a distillery tunnel and station, which is highly reliable and fast construction. The novelty of the technical solution lies in the choice of explosive construction technology of the distillation tunnel and station, which provides a minimum cost of materials and time during construction. Optimization of the technology of construction of tunnels, stations due to the parallel execution of works should reduce the construction period. Relationship with other works - continuation of innovative activities of the Department of Construction, Geotechnics and Geomechanics of the National Technical University "Dnieper Polytechnic" in the field of construction of underground transport communications. Scope of application of development - technologies of construction of distillation tunnel and station in Dnipro. The practical significance of qualification work is to increase safety and determine economic efficiency in the construction of the subway. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155849 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра будівництва, геотехніки і геомеханіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сіденко К.Р..pdf | 2,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.