Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155893
Назва: Технологія просування продуктів на нові ринки збуту
Інші назви: ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Кравченка Богдана Дмитровича групи 124-16-2 напряму підготовки 124 Системний аналіз
Автори: Кравченко, Богдан
Ключові слова: приватна компанія;програма;МЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ;ОПТИМІЗАЦІЯ;відношення переваги;логіка;експертна система
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність даної роботи полягає у можливості гнучкого врахування факторів, що впливають на вибір дистрибуційної компанії для компанії Hankuper s.r.o, та оптимальний вибір каналу просування.
Опис: Об’єктом дослідження в роботі є компанія Hankuper s.r.o, що намагається організувати процес дистрибуції програмного забезпечення AdLock на нові ринки збуту. Предметом дослідження є математичні моделі, що застосовуються при прийнятті рішень вибору дистрибуційної компанії. Метою дослідження є покращення технології просування програмного продукту AdLock на нові ринки збуту. Методи дослідження: метод аналізу ієрархії, метод вибору на основі вибору нечітких відношень переваги, експертна система.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155893
Розташовується у зібраннях:Кафедра системного аналізу і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_КравченкоБ_124(СистемнийАналіз).pdf177,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.