Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155957
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У»)
Інші назви: Formation of enterprise development strategy (based on the materials of LLC “Bonus U”)
Автори: Порубана, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: МЕНЕДЖМЕНТ, ПОТЕНЦІАЛ, ПРОДАЖ, РОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Порубана В.І. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У») / В.І. Порубана. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 72 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155957
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули.pdf154,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Робота Порубана.rar34,92 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.