Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156009
Назва: Формування маркетингової політики виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Гайсинський молокозавод»)
Інші назви: Formation of marketing policy of production enterprise (based on the materials of LLC “Haisyn Milk Plant”)
Автори: Шульдякова, Маргарита Сергіївна
Ключові слова: ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КАНАЛ РОЗПОДІЛУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА.
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Шульдякова М.С. Формування маркетингової політики виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Гайсинський молокозавод») / М.С. Шульдякова. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 77 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової політики виробничого підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: визначено сучасні підходи до формування маркетингової політики; досліджено особливості використання інформаційних технологій внутрішнього застосування в управлінні маркетинговою діяльністю; узагальнено підходи до застосування зовнішніх інформаційних технологій при формуванні маркетингової політики; проаналізовано сучасний стан молокопереробної галузі України; надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ «Гайсинський молокозавод»; проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Гайсинський молокозавод»; оцінено маркетингову діяльність підприємства; вибрано новий канал розподілу на підприємстві; оцінено ефективність організації торгового дому в рамках формування маркетингової політики
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової політики виробничого підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: визначено сучасні підходи до формування маркетингової політики; досліджено особливості використання інформаційних технологій внутрішнього застосування в управлінні маркетинговою діяльністю; узагальнено підходи до застосування зовнішніх інформаційних технологій при формуванні маркетингової політики; проаналізовано сучасний стан молокопереробної галузі України; надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ «Гайсинський молокозавод»; проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Гайсинський молокозавод»; оцінено маркетингову діяльність підприємства; вибрано новий канал розподілу на підприємстві; оцінено ефективність організації торгового дому в рамках формування маркетингової політики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156009
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули.pdf155,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Робота Шульдякова.rar38,28 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.