Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156048
Назва: Использование современного информационно-коммуникативного спектра педагогических технологий в высшей школе
Інші назви: The use of modern range of informative-communicative technologies in teaching high school
Автори: Борисенко, Д. В.
Ключові слова: педагогические инновации;профессиональная компетенция;информационно-коммуникативные технологии;учебные модели;образовательные комплексы;pedagogical innovations;expertise;informative-communicative technology;training models;educational complexes
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Борисенко Д. В. Использование современного информационно-коммуникативного спектра педагогических технологий в высшей школе / Д. В. Борисенко // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 471-477.
Короткий огляд (реферат): В работе представлен теоретический анализ современного информационно-коммуникативного направления развития образовательного пространства, рассмотрены инновационные педагогические разработки и перспективные пути их дальнейшей внедрения, модернизации, формирования новых. На основе анализа выделяются наиболее характерные для инженерной подготовки инновационные учебные модели и комплексы.
This paper presents a theoretical analysis of modern informative-communicative direction of educational space, considered innovative pedagogical developments and future ways of their further implementation, modernization, development of new Based on the analysis highlighted the most characteristic innovative learning models and systems for engineering training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156048
Розташовується у зібраннях:Citep 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Citep 2014-471-477.pdf347,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.