Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156055
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перчак, Вячеслав | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-03T09:41:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-03T09:41:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Перчак В.В. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Визначення способу підвищення корозійного захисту рам автосамоскидів на прикладі самоскида Белаз 7513" | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156055 | - |
dc.description | ЗМІСТ Вступ 5 1.2 Основні типи кар'єрних автосамоскидів, по виробниках і вантажопідйомності 8 2. Конструкторсько-технологічний розділ 16 2.1 Чутливість рам до експлуатаційних тріщиноподібні дефектів 16 2.2 Оцінка небезпеки руйнування і обґрунтування періодичності технічної діагностики рам 23 2.2 Обґрунтування параметрів матеріалів, як захисного від корозійного знос шару пошкоджених фрагментів рам 26 Висновки 32 3. Розділ сертифікації та забезпечення якості 33 3.1 Контроль якості системи захисного лакофарбового покриття 35 3.2 Аналіз методів визначення тріщиноподібних дефектів рам автосамоскидів у результаті корозійно - втомного зносу 38 Висновки 46 4. Планово-економічний розділ 47 4.1 Вибір параметрів системи технічного обслуговування і ремонту для підвищення працездатності кар'єрного автотранспорту 53 Загальні висновки 56 Список використаних джерел 58 | ru_RU |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – процеси втомного, корозійно-механічного руйнування деталей, спряжень, складальних одиниць і систем під впливом зовнішніх факторів та постійних знакозмінних навантажень, вплив їх на надійність гірничодобувної автомобільної техніки та обладнання. Виконано чисельне моделювання рамних конструкцій чотирьох модифікацій автосамоскидів БелАЗ із використанням методу підконструкцій. Технологію проведення серії обчислювальних експериментів представлено наступним алгоритмом. На базі виконаного аналізу напружено-деформованого стану НДС рам автосамоскидів для кожної рами встановлено ділянку вертикального листу лонжерону, що представляє потенційну небезпеку по виникненню тріщин у наслідок корозійного руйнування. Теоретично обґрунтовано і експериментально встановлено оптимальні концентрації досліджених речовин у композиціях. Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності кафедри конструювання, технічної естетики і дизайну Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в удосконаленні сучасних методів аналізу та розробці рекомендацій щодо технології виготовлення елементів механічних передач. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення працездатності та економічності експлуатації автосамоскидів на кар’єрах України. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ «Дніпровська політехніка» | ru_RU |
dc.subject | властивості матеріалу, математичне моделювання, критерії працездатності, планування експерименту, режими навантаження, технологія антикорозійної стійкості, рама автосамоскиду. | ru_RU |
dc.title | Визначення способу підвищення корозійного захисту рам автосамоскидів на прикладі самоскида Белаз 7513 | ru_RU |
dc.title.alternative | Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Визначення способу підвищення корозійного захисту рам автосамоскидів на прикладі самоскида Белаз 7513" | ru_RU |
dc.type | Technical Report | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Конструювання, технічної естетики і дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перчак Магистр.pdf | 115,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.