Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156070
Назва: Педагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання
Інші назви: Educational assessment level of achievement of students at the competency approach to learning content
Автори: Горпинич, О. В.
Ключові слова: педагогічна діагностика;компетенції;принципи діагностування;складові діагностики;інформаційні технології тестування;pedagogical diagnostics;competencies;principles of diagnosis;diagnostic components;information technology testing
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Горпинич О. В. Педагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання / О. В. Горпинич // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 547-553.
Короткий огляд (реферат): В роботі наведено результати узагальнення методичних підходів до формування та впровадження педагогічної діагностики, визначено принципи та складові діагностування рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання.
The paper summarizing methodological approaches to the development and implementation of educational assessment, the principles and components of diagnosis of student achievement in a competency based approach to training content.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156070
Розташовується у зібраннях:Citep 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Citep 2014-547-553.pdf348,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.