Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156255
Назва: Діяльнісно‐технологічний компонент у структурі готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників
Інші назви: Action‐technological component in the readiness of wouldbe teachers of geography for specialized education of senior pupils
Автори: Мантуленко, С. В.
Ключові слова: уміння;педагогічні уміння;діяльнісно‐технологічний компонент;готовність майбутнього вчителя географії до профільного навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Мантуленко С. В. Діяльнісно‐технологічний компонент у структурі готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників/ С. В. Мантуленко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 26‐27 мая 2016 г.. – Днепропетровск : НГУ, 2016. – С. 585-590.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст діяльнісно‐технологічного компоненту готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників; уточнено поняття «уміння», «педагогічні уміння»; конкретизовано зміст професійно‐педагогічної діяльності учителя географії в умовах профільної школи; виокремлено основні уміння що виражають готовність вчителя географії до профільного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156255
Розташовується у зібраннях: Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2016, г. Днепропетровск, 26‐27 мая : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.