Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156256
Назва: Аналіз вивантаження на Дніпровській дирекції залізничних перевезень за 2017 рік
Інші назви: Analysis of unloading at the Dnipro management of railway transportation for 2017 year
Автори: Горобець, В. Л.
Музикін, М. І.
Глуховська, Т. С
Ключові слова: вивантаження;unloading;навантаження;loading;дирекція залізничних перевезень;management of railway transportation;єдиний технологічний процес роботи станції та під’їзної колії;the single technological process of operation of the station and the access railway track
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Горобець В. Л. Аналіз вивантаження на Дніпровській дирекції залізничних перевезень за 2017 рік / В. Л. Горобець, М. І. Музикін, Т. С. Глуховська// Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2018 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 27‐28 апреля 2018 г. – Днепропетровск : НГУ, 2018. – С. 114-120.
Короткий огляд (реферат): В дослідженні проаналізовані облікові дані вивантаження вагонів по Дніпровській дирекції залізничних перевезень за 2017 рік. В процесі дослідження даної теми були вивчені питання стосовно обліку вивантаження по Дніпровській дирекції залізничних перевезень, а саме: в яких місцях виконуються вантажні операції; які вагони враховуються до обліку вивантажених; для колій якої ширини ведеться облік вивантаження, а також які вагони вважаються вивантаженими і який момент слід розрізняти як закінчення вантажних операцій.
The study analyzed the registration data for the unloading of railcars at the Dnipro management of railway transportation for 2017 year. In the course of research of this topic, issues related to the registration of unloading at the Dnipro management of railway transportation were studied, namely: in what places cargo operations are carried out; which railcars are taken into account for unloading; for track of which width is the record of unloading, and also what railcars are considered to be unloaded and what time should be distinguished as the end of cargo operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156256
Розташовується у зібраннях:Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
citep2018full-114-120.pdf524,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.