Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156334
Назва: | Проект підробки під’їзних залізничних шляхів гірничими роботами 345-ї лави пласта c4 ВСП «ШУ Павлоградське» ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугiлля» |
Автори: | Толкачов, Валентин |
Ключові слова: | Підробка земної поверхні;зрушення та деформації;раціональне виймання вугілля;заходи захисту при підробці залізничних шляхів |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота виконана для умов діючого підприємства «ДТЕК Павлоградвугілля», ШУ «Павлоградське». Розглянуті питання: Впливу гірничих робіт (проведення лави 345) під діючим залізничним шляхом, який сполучає м. Павлоград та сусіднє підприємство ш. Благодатну; Необхідності візуальних та інструментальних спостережень за об’єктом, безпосередньо на поверхні; Безпечної розробки 345-ї лави горизонту 260м; Можливого протікання процесу зрушення у майбутньому; Важливості своєчасних дій маркшейдерської та геологічної служб для уникнення людських жертв та збитків на підприємстві. Результатом роботи є наступні висновки: Розрахунок дав зрозуміти, що вплив гірничих розробок значно впливає на поверхневі комунікації, в тому числі і залізничні шляхи. Найважливішим виявилось своєчасне спостереження за ділянками шляху що підроблюються, (на яких можливе виникнення деформації шляху і в межах яких потрібне своєчасне здійснення профілактичних заходів: посилений нагляд, ремонт, обмеження швидкостей руку). Обсяг документу: Пояснювальна записка 118 с., 4 рис., 6 табл., 4 додатки, 15 джерел. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156334 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра маркшейдерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Толкачов.pdf | 1,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.