Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156334
Назва: Проект підробки під’їзних залізничних шляхів гірничими роботами 345-ї лави пласта c4 ВСП «ШУ Павлоградське» ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугiлля»
Автори: Толкачов, Валентин
Ключові слова: Підробка земної поверхні;зрушення та деформації;раціональне виймання вугілля;заходи захисту при підробці залізничних шляхів
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота виконана для умов діючого підприємства «ДТЕК Павлоградвугілля», ШУ «Павлоградське». Розглянуті питання: Впливу гірничих робіт (проведення лави 345) під діючим залізничним шляхом, який сполучає м. Павлоград та сусіднє підприємство ш. Благодатну; Необхідності візуальних та інструментальних спостережень за об’єктом, безпосередньо на поверхні; Безпечної розробки 345-ї лави горизонту 260м; Можливого протікання процесу зрушення у майбутньому; Важливості своєчасних дій маркшейдерської та геологічної служб для уникнення людських жертв та збитків на підприємстві. Результатом роботи є наступні висновки: Розрахунок дав зрозуміти, що вплив гірничих розробок значно впливає на поверхневі комунікації, в тому числі і залізничні шляхи. Найважливішим виявилось своєчасне спостереження за ділянками шляху що підроблюються, (на яких можливе виникнення деформації шляху і в межах яких потрібне своєчасне здійснення профілактичних заходів: посилений нагляд, ремонт, обмеження швидкостей руку). Обсяг документу: Пояснювальна записка 118 с., 4 рис., 6 табл., 4 додатки, 15 джерел.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156334
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркшейдерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толкачов.pdf1,5 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.