Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156360
Назва: Оптимізація людських ресурсів в сфері обслуговування з використанням технологій системи Dialogflow
Інші назви: ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента Виноградова Максима Олеговича напряму підготовки 124 "Системний аналіз"
Автори: Виноградов, Максим
Ключові слова: людські ресурси;чат-боти;dialogflow;агенти;система
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Об’єкт досліджень: процес роботи адміністрації салону краси. Практична цінність роботи полягає у тому, що розроблена система може бути використана у будь-якому салоні краси і дозволить зменшити навантаження на працівників, які працюють в адміністрації бізнесу.
Опис: Предмет досліджень: існуючі інструменти для автоматизації роботи адміністрації сервісного центру. Мета досліджень: оптимізація людських ресурсів і автоматизація процесу резервування послуги в сервісному центрі за рахунок розробки і використання чат-ботів. В інформаційному розділі розглядаються існуючі методи пошуку та вибору оптимального кандидата у галузі IT; проводиться аналіз рекрутменту в Україні; здійснюється огляд існуючих підходів до вирішення проблеми вибору найкращої альтернативи у процесу підбору персоналу. У спеціальному розділі обирається, аналізується і розв’язується поставлена задача декількома методами, порівнюються результати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156360
Розташовується у зібраннях:Кафедра системного аналізу і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Виноградов_спец124м.pdf190,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.