Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-11-02T13:15:11Z-
dc.date.available2020-11-02T13:15:11Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationМоскаленко А.С. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Аналіз і удосконалення експлуатаційних властивостей елементів зачеплення зубчастих коліс парового турбоагрегату типу SST-110"ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156564-
dc.descriptionЗМІСТ 1. АНАЛІТИЧНИЙ…………………………………………………….. 6 1.1 Парові турбіни промислових підприємств………………………… 6 1.2 Про закономірності формування робочих навантажень у ланках механічного обладнання парового турбоагрегату…………………………… 10 1.3 Вимоги до властивостей матеріалів зубчастих коліс приводів виробничого обладнання……………………………………………………… 14 1.4 Постановка завдань дослідження………………………………….. 17 2. КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ…………………… 19 2.1 Визначення характеру навантаження елементів зачеплення зубчастих коліс парового турбоагрегату типу SST-110……………………………….. 19 2.1.1 Інженерний розрахунок валу-шестерні редуктора парового турбоагрегату………………………………………………………………… 19 2.1.2 Визначення контактної напруги на робочій поверхні зубів валу- шестерні………………………………………………………………………. 24 2.2 Етапи створення 3-D моделі та МКЕ моделі валу-шестерні редуктору приводу парового турбоагрегату…………………………………………… 29 2.3 Гіпотези причин руйнування зубів валу-шестерні……………… 39 2.4 Корегування технології виготовлення та розробка рекомендацій щодо термообробки………………………………………………………………… 42 2.5 Висновки…………………………………………………………… 44 3. СЕРТИФІКАЦІЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ…………… 46 3.1 Методи визначення марки стали………………………………… 46 3.2 Планування експерименту………………………………………. 47 3.3 Аналіз методів визначення вуглецю в легованих і високолегованих сталях………………………………………………………………………… 48 3.4 Проведення експерименту з визначення вмісту вуглецю в осколку зуба вала- шестерні редуктору……………………………………………………. 50 3.4.1 Вимоги до засобів вимірів, допоміжного устаткування, матеріалів, розчинів………………………………………………………………………. 50 3.4.2 Заходи безпеки при проведенні експерименту……………….. 52 3.4.3 Технологія проведення експерименту………………………… 53 5 3.5 Обробка та аналіз результатів експерименту…………………... 55 3.6 Результати хімічного аналізу матеріалу зубця вала-шестерні редуктора турбогенератора SST-110………………………………………………….. 57 3.7 Рекомендації щодо забезпечення показників якості матеріалу елементів зачеплення зубчастих коліс редуктору……………………………………. 58 3.8 Висновки………………………………………………………….. 61 4. ПЛАНОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ..................................................... 63 4.1 Проектування виробничого процесу…………………………… 63 4.2 Аналіз результатів проектування виробничого процесу……… 65 4.3 Виснoвки…………………………………………………………. 68 ВИСНОВКИ........................................................................................ 69 ЛІТЕРАТУРА……………………………………………………….. 70 ДОДАТКИru_RU
dc.description.abstractМета роботи – удосконалення експлуатаційних властивостей елементів зачеплення зубчастих коліс парового турбоагрегату типу SST-110. Результати та їх новизна – проведено аналіз умов експлуатації ланок приводу парового турбоагрегату типу SST-110, що відрізняються високою навантаженістю в перехідних режимах роботи. Новизна технічного рішення полягає в обранні певних режимів виготовлення, що забезпечує підвищення працездатності для конкретного типу турбогенератора. Корегування технології виготовлення елементів зачеплення зубчастих коліс турбогенератора має підвищити їх строк працездатності за умови забезпечення заданого навантаження та безпеки експлуатації. Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності кафедри конструювання, технічної естетики і дизайну Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в удосконаленні сучасних методів аналізу та розробці рекомендацій щодо технології виготовлення елементів механічних передач. З урахуванням дослідницького рівня роботи розроблено технічний висновок відповідно до технічного завдання договору з підприємством. Сфера застосування розробки – експлуатація ланок механічних передач в умовах значного навантаження в перехідних режимах роботи. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення працездатності та економічності експлуатації ланок механічної частини приводу парового турбоагрегату.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ «Дніпровська політехніка»ru_RU
dc.subjectВЛАСТИВОСТІ МАТЕРІАЛУ, КІНЕМАТИЧНА СХЕМА, КРИТЕРІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ, ПЛАНУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ, ТУРБОГЕНЕРАТОРНА УСТАНОВКА.ru_RU
dc.titleАналіз і удосконалення експлуатаційних властивостей елементів зачеплення зубчастих коліс парового турбоагрегату типу SST-110ru_RU
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Аналіз і удосконалення експлуатаційних властивостей елементів зачеплення зубчастих коліс парового турбоагрегату типу SST-110"ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
москаленко диплом1+.pdfдиплом125,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.