Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156565
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанов, Максим Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T13:21:16Z | - |
dc.date.available | 2020-11-02T13:21:16Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.citation | Молчанов М.А. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір матеріалу і обґрунтування параметрів працездатності колодок дискових гальмівних механізмів на прикладі MANDO" | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156565 | - |
dc.description | Зміст ВСТУП .......................................................................................................................... 6 1. Аналіз стану питання та постановка задач дослідження .. Ошибка! Закладка не определена. 1.1 Типи конструкції гальмівного механізму ......................................................... 9 Висновки .................................................................................................................. 18 2. Конструкторсько-технологічний розділ .............................................................. 19 2.1 Математична модель гальмівного механізму, визначення фізичних параметрів, із запропонованим конструктивним рішенням ............................... 19 Висновки .................................................................................................................. 30 2.2 Дослідження деформацій і температурного режиму дискового гальмівного механізму з використанням програмного комплексу APM Wіnmachіne .......... 31 Висновки .................................................................................................................. 42 3. РОЗДІЛ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ................................. 44 3.2 Характеристики випробувального устаткування. Навантаження ................ 47 3.2.1 Метод A ........................................................................................................... 47 3.2.2 Метод B ........................................................................................................ 47 3.4 Навантажувальний плунжер ............................................................................ 48 3.4.1 Метод A - Зразок фрикційного матеріалу ................................................ 48 Висновки. ................................................................................................................. 49 4. Планово-економічний розділ ................................................................................ 50 4.1 Вибір основних техніко-конструктивних параметрів колодок дискових гальмівних механізмів ............................................................................................ 50 4.2 Вибір матриці для фрикційних полімерних матеріалів з підвищеною термостійкістю ........................................................................................................ 53 4.3 Вибір складу термостійкого фрикційного полімерного матеріалу ............. 55 4.4 Розробка технології виготовлення фрикційних гальмівних колодок. ......... 56 4.4.1 Обґрунтування вибору методу .................................................................. 56 4.4.2 Розробка технології пресування ................................................................ 58 4.2.3 Розрахунок часу технологічної операції пресування .............................. 61 Висновки .................................................................................................................. 62 Список використаних джерел ................................................................................... 64 | ru_RU |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – механічна частина приводу дискових гальмівних механізмів на прикладі Mandо типу марки Cоunty D4AL Mandо. Мета роботи – розробка складу фрикційного полімерного матеріалу для гальмівних колодок автомобілю на основі термостійкої поліімідної матриці і фрикційного наповнювача, розробка технології формування гальмівних колодок з даного матеріалу, вдосконалення технологічних властивостей елементів дискового гальмівного механізму. Коригування технології виготовлення елементів дискового гальмівного механізму має підвищити строк їх працездатності за умови забезпечення заданого навантаження та безпеки експлуатації. Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності кафедри конструювання, технічної естетики і дизайну Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в удосконаленні сучасних методів аналізу та розробці рекомендацій щодо технології виготовлення елементів дискового гальмівного механізму. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення працездатності та економічності експлуатації елементів дискового гальмівного механізму. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ «Дніпровська політехніка» | ru_RU |
dc.subject | ВЛАСТИВОСТІ МАТЕРІАЛУ, КІНЕМАТИЧНА СХЕМА, КРИТЕРІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ, ПЛАНУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ, дисковий гальмівний механізм. | ru_RU |
dc.title | Вибір матеріалу і обґрунтування параметрів працездатності колодок дискових гальмівних механізмів на прикладі MANDO | ru_RU |
dc.title.alternative | Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір матеріалу і обґрунтування параметрів працездатності колодок дискових гальмівних механізмів на прикладі MANDO" | ru_RU |
dc.type | Learning Object | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Конструювання, технічної естетики і дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Молчанов +.pdf | диплом | 125,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.