Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156639
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалко, Віталій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-07T12:17:06Z | - |
dc.date.available | 2020-11-07T12:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.citation | Рибалко В.П. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стану" | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156639 | - |
dc.description | ЗМІСТ Вступ……………………………….………………….………………….……. 1. Аналітичний розділ………………….………………….…………………. 1.1 Аналіз існуючих конструкцій муфт та умов експлуатаці…………….. 1.2. Постановка задач дослідження………………….…………………. …. 2. Конструкторсько-технологічний розділ………………….……………… 2.1. Визначення параметрів тросої муфти………………………………….. 2.2 Моделювання напружено-деформованого стану тросової муфти……. 2.3. Корегування технології виготовлення тросової муфти……………… 2.4 Висновок за розділом………………….………………….…………….. 3. Сертифікація та забезпечення якості ………………….………………... 3.1 Забезпечення центрування валів агрегатів………………….……….… 3.2 Методика центрування агрегату………………….………………….…. 3.3. Методика проведення вібродіагностичних випробувань…………….. 3.4. Типи контрольованих вібраційних дефектів………………….………. 3.5. Висновок за розділом………………….………………………………… 4. Планово-економічний розділ………………….………………………….. 4.1 Характеристика виробничих потужностей підприємства…………….. 4.2 Моделювання виробничого процесу………………….…………………. 4.3 Висновок за розділом………………….………………….……………… Загальні висновки………………….………………….……………………… Список літератури………………….………………….……………………… | ru_RU |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – фланцева муфта із тросовим робочим елементом. Мета роботи – обґрунтування параметрів тросової муфти компенсації перекосу осей та зменшення вібраційного навантаження робочих елементів машин. Результати та їх новизна – новизна полягає в дослідженні напружено- деформованого стану тросової муфти, здатної компенсувати значні перекоси валів та поглинати значні вібраційні навантаження та на основі отриманих результатів було скореговано технологію виготовлення муфти. Сфера застосування розробки – компресорні та насосні стації із значною вібраційною навантаженністю при умовах ускладненого доступу до систем регулювання співвісності. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення стійкості фланців муфти до динамічних навантажень, подовження ресурсу роботи та зменшення простоїв агрегатів за причиної ремонтно-відновлюваних робіт. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ «Дніпровська політехніка» | ru_RU |
dc.subject | з’єднувальна муфта, співвісність валів, тросова муфта, напружено-деформований стан, технологія виготовлення. | ru_RU |
dc.title | Вибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стану | ru_RU |
dc.title.alternative | Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стану" | ru_RU |
dc.type | Learning Object | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Конструювання, технічної естетики і дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибалко_диплом.pdf | Диплом | 362,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.