Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Віталій Петрович-
dc.date.accessioned2020-11-07T12:17:06Z-
dc.date.available2020-11-07T12:17:06Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationРибалко В.П. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стану"ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156639-
dc.descriptionЗМІСТ Вступ……………………………….………………….………………….……. 1. Аналітичний розділ………………….………………….…………………. 1.1 Аналіз існуючих конструкцій муфт та умов експлуатаці…………….. 1.2. Постановка задач дослідження………………….…………………. …. 2. Конструкторсько-технологічний розділ………………….……………… 2.1. Визначення параметрів тросої муфти………………………………….. 2.2 Моделювання напружено-деформованого стану тросової муфти……. 2.3. Корегування технології виготовлення тросової муфти……………… 2.4 Висновок за розділом………………….………………….…………….. 3. Сертифікація та забезпечення якості ………………….………………... 3.1 Забезпечення центрування валів агрегатів………………….……….… 3.2 Методика центрування агрегату………………….………………….…. 3.3. Методика проведення вібродіагностичних випробувань…………….. 3.4. Типи контрольованих вібраційних дефектів………………….………. 3.5. Висновок за розділом………………….………………………………… 4. Планово-економічний розділ………………….………………………….. 4.1 Характеристика виробничих потужностей підприємства…………….. 4.2 Моделювання виробничого процесу………………….…………………. 4.3 Висновок за розділом………………….………………….……………… Загальні висновки………………….………………….……………………… Список літератури………………….………………….………………………ru_RU
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – фланцева муфта із тросовим робочим елементом. Мета роботи – обґрунтування параметрів тросової муфти компенсації перекосу осей та зменшення вібраційного навантаження робочих елементів машин. Результати та їх новизна – новизна полягає в дослідженні напружено- деформованого стану тросової муфти, здатної компенсувати значні перекоси валів та поглинати значні вібраційні навантаження та на основі отриманих результатів було скореговано технологію виготовлення муфти. Сфера застосування розробки – компресорні та насосні стації із значною вібраційною навантаженністю при умовах ускладненого доступу до систем регулювання співвісності. Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення стійкості фланців муфти до динамічних навантажень, подовження ресурсу роботи та зменшення простоїв агрегатів за причиної ремонтно-відновлюваних робіт.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ «Дніпровська політехніка»ru_RU
dc.subjectз’єднувальна муфта, співвісність валів, тросова муфта, напружено-деформований стан, технологія виготовлення.ru_RU
dc.titleВибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стануru_RU
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи ступеня магістра на тему: "Вибір та обґрунтування параметрів універсальної тросової муфти компресорної установки на основі дослідження напружено-деформованого стану"ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_диплом.pdfДиплом362,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.