Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156653
Назва: Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)
Інші назви: Development of strategies of foreign economic activities at an enterprise based on the forecasting of market prospects for seamless pipes (based on the materials of Public JSC “Interpipe NTRP”)
Автори: Єгорова, Поліна Владиславівна
Ключові слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ, СОБІВАРТІСТЬ, СТРАТЕГІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТРУБНА ПРОДУКЦІЯ.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Єгорова П.В. Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ») / П.В. Єгорова. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 138 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники підприємства; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; досліджено напрями експортної та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники підприємства; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; досліджено напрями експортної та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156653
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули_Eгорова.pdf157,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.