Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156667
Назва: Підвищення ефективності управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту (за матеріалами ПрАТ «Карлсберг Україна»)
Інші назви: Improvement of management effectiveness of export activities of an enterprise through introduction of product to the market (based on the materials of Private JSC “Carlsberg Ukraine”)
Автори: Лимаренко, Олександр Ігорович
Ключові слова: БРЕНД, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, НОВИЙ ПРОДУКТ, ПИВО, ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ, ТОЧКА БЕЗЗБИТКОВОСТІ, УПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ.
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Лимаренко О.І. Підвищення ефективності управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту (за матеріалами ПрАТ «Карлсберг Україна») / О.І. Лимаренко. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступають процеси управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні основи управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту; здійснено дослідження ринку пива та виявлено тенденції розвитку галузі; проаналізовано основні показники фінансової та експортної діяльності підприємства; запропоновано алгоритм створення та реалізації нового продукту; економічно обґрунтовано програму просування нового товару та ефективність експорту на ринок Білорусі; розраховано ефективність запропонованих заходів.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступають процеси управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні основи управління експортною діяльністю підприємства на основі виводу на ринок нового продукту; здійснено дослідження ринку пива та виявлено тенденції розвитку галузі; проаналізовано основні показники фінансової та експортної діяльності підприємства; запропоновано алгоритм створення та реалізації нового продукту; економічно обґрунтовано програму просування нового товару та ефективність експорту на ринок Білорусі; розраховано ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156667
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули_Лимаренко.pdf153,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.