Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156674
Назва: Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «АВК» м. Дніпро»)
Інші назви: Formation of assortment policy of an enterprise at foreign economic activities (based on the materials of Private JSC “AVK Confectionery Factory”, Dnipro”)
Автори: Хоменко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЗОВНІШНІЙЙ РИНОК, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ, ПЛИТКОВИЙ ШОКОЛАД, УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ.
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Хоменко Ю.М. Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «АВК» м. Дніпро») / Ю.М. Хоменко. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 111 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи формування асортиментної політики підприємства та її вплив на ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства; проаналізовано основні показники господарської та зовнішньоекономічної діяльності підприємства; здійснено маркетингове дослідження ринку кондитерських виробів та поведінки споживачів кондитерських виробів; визначено цільовий ринок збуту експортної продукції; оцінена економічна ефективність запропонованого проекту заходів з підвищення ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю та формування асортиментної політики.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи формування асортиментної політики підприємства та її вплив на ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства; проаналізовано основні показники господарської та зовнішньоекономічної діяльності підприємства; здійснено маркетингове дослідження ринку кондитерських виробів та поведінки споживачів кондитерських виробів; визначено цільовий ринок збуту експортної продукції; оцінена економічна ефективність запропонованого проекту заходів з підвищення ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю та формування асортиментної політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156674
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули_Хоменко.pdf154,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.