Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156857
Назва: Розробка та реалізація проекту впровадження сучасної crm системи
Інші назви: ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента групи 124м–19 Козаченко Артема Олександровича спеціальності 124 Системний аналіз
Автори: Козаченко, Артем
Ключові слова: задача вибору;аналіз;бізнес-процес;crm;впровадження;бізнес-проект;нечіткі відношення
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження: методологічні основи проведення передпроектного аналізу та методи розробки проекту впровадження систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Методи дослідження: метод декомпозиції контекстної діаграми, методи розв'язання задачі вибору, програмне забезпечення Microsoft Project. Економічна ефективність: очікується позитивною, завдяки впровадженню CRM системи планується скорочення логістичних витрат, збільшення обсягів збуту, збільшення оборотності ресурсів. Підвищення якості прийнятих управлінських рішень на всіх рівнях управління: оперативному, тактичному, стратегічному. Практична значимість результатів: полягає в тому, що їх можна успішно використовувати в реальному менеджменті складних сучасних систем. Пропозиціі щодо розвитку: передбачається розглянути питання реалізації проекту впровадженя інформаційних систем при проектуванні нових систем.
Опис: Об’єкт дослідження: проект впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Предмет дослідження: методологічні основи проведення передпроектного аналізу та методи розробки проекту впровадження систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Практична значимість результатів: полягає в тому, що їх можна успішно використовувати в реальному менеджменті складних сучасних систем. Пропозиціі щодо розвитку: передбачається розглянути питання реалізації проекту впровадженя інформаційних систем при проектуванні нових систем. В інформаційно-аналітичному розділі розглядаються поняття CRMсистеми, проведення предпроектного аналізу компанії та аналіз її бізнеспроцесів. Обговорюються практична реалізація для менеджменту систем. У спеціальному розділі описуються етапи розробки проекту впровадження CRM системи, вибір оптимального варіанту CRM системи, та оптимізація бізнес-процесів компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156857
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_КозаченкоА_спец124.pdf353,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.