Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157301
Назва: Обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства в ринкових умовах господарювання
Автори: Раджаблі, Раджаб
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;виробнича структура;якість продукції
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Раджаблі Р. Ф. Обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства в ринкових умовах господарювання : кваліфікаційна робота магістра / Раджаб Фарадж огли Раджаблі. - Дніпро, 2020. - 101 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157301
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Раджабли_1.pdf509,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.