Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157414
Назва: Розширення ринків збуту експортної продукції (за матеріалами ПрАТ «Київський вітамінний завод»)
Інші назви: Expansion of markets for export products (based on the materials of Private JSC “Kyiv Vitamin Plant”)
Автори: Міхненко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: ВІТАМІННИЙ ПРЕПАРАТ, ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЗБУТОВА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПОЗИЦІЮВАННЯ, ТОВАРНІ ЗАПАСИ.
Дата публікації: гру-2020
Бібліографічний опис: Міхненко Ю.В. Розширення ринків збуту експортної продукції (за матеріалами ПрАТ «Київський вітамінний завод») / Ю.В. Міхненко. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 105 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з розширення ринків збуту експортної продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи розширення ринків збуту експортної продукції фармацевтичного підприємства; проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства; сформовано стратегію зменшення товарних запасів на та стратегію позиціонування вітамінних препаратів; оцінено економічну ефективність запропонованого проекту заходів з розширення ринків збуту експортної продукції.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з розширення ринків збуту експортної продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи розширення ринків збуту експортної продукції фармацевтичного підприємства; проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства; сформовано стратегію зменшення товарних запасів на та стратегію позиціонування вітамінних препаратів; оцінено економічну ефективність запропонованого проекту заходів з розширення ринків збуту експортної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157414
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули_Мiхненко.pdf187,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Диплом_Мiхненко.rar44,81 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.