Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗемляної, Анастасії В’ячеславівни-
dc.date.accessioned2021-01-28T13:07:35Z-
dc.date.available2021-01-28T13:07:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗемляна А.В.Аналіз інженерно-геологічних факторів і прогноз їхньої динаміки з метою забудови техногенно навантаженої берегової зони:Дипломна робота магістра/А.В.Земляна.Дніпро,2020.72 с .ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157434-
dc.description.abstractВ Україні функціонує 13 морських портів, в тому числі і Маріупольський морський торговельний порт. Останній є найбільшим портом на сході України, а також усього Азовського узбережжя. У зв’язку з цим треба взяти до уваги той факт, що у Маріупольському порту великий і регулярний вантажообіг, тобто великі навантаження на ґрунти. Саме тому проблема стійкості споруд на техногенних ґрунтах поблизу моря є дуже актуальною [1]. Основна мета роботи полягає у вивченні інженерно-геологічних і гідрогеологічних умов задля реалізації проектів будівництва зернових терміналів на території порту у м. Маріуполі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectЗОНА УЗБЕРЕЖЖЯ, НАМИВНІ ҐРУНТИ, ОСІДАННЯ, МЕТОД ПОШАРОВОГО ПІДСУМОВУВАННЯ, МОДУЛЬ ДЕФОРМАЦІЇ, КРЕН СПОРУД. ru_RU
dc.title«Аналіз інженерно-геологічних факторів і прогноз їхньої динаміки з метою забудови техногенно навантаженої берегової зони»ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Земляна КР.pdf22,06 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.