Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердюк, Владислав-
dc.date.accessioned2021-02-22T20:19:20Z-
dc.date.available2021-02-22T20:19:20Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157537-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження: процес впровадження ігрофікації в інформаційну технологію для вивчення правил дорожнього руху. Предмет дослідження: методи, алгоритми та інформаційна технологія для вивчення правил дорожнього руху. Мета магістерської роботи: підвищення ефективності вивчення правил дорожнього руху шляхом впровадження ігрофікації. Методи дослідження. Для вирішення поставлених задач використані методи: об'єктно-орієнтоване програмування, ігрофікація, побудова адаптивних систем. Наукова новизна результатів дипломної роботи полягає в удосконаленні методів та алгоритмів вивчення правил дорожнього руху за допомогою впровадження ігрофікації. Практична цінність результатів полягає у тому, що результати роботи, отримані в ході дослідження, можуть застосовуватися як і в розробці ігрофікованих систем, так і в практиці викладання дисциплін, пов’язаних з ігрофікацією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectігрофікація, теорія ігор, C#, Unity, інформаційна система, правила дорожнього руху, адаптивна системаuk_UA
dc.titleМетоди, алгоритми та інформаційна технологія для вивчення правил дорожнього руху за допомогою впровадження елементів ігрофікації.uk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
serdiuk_122m_19_2_diploma_last.pdf2,78 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.