Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугрим, О. В.-
dc.contributor.authorБондаренко, З. И.-
dc.contributor.authorКарманова, Л. В.-
dc.contributor.authorКлименко, Д. В.-
dc.date.accessioned2021-06-07T11:05:11Z-
dc.date.available2021-06-07T11:05:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики / О. В. Бугрим, З. И. Бондаренко, Л. В. Карманова, Д. В. Клименко // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 79-83uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828-
dc.description.abstractРассмотрены инновационные подходы при изучении курса высшей математики с целью повышения познавательной активности студентов.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуті іноваційні підходи при вивченні курсу вищої математики з метою підвищення пізнавальної активності студентів.uk_UA
dc.description.abstractConsidered innovation approaches in studying of a course of higher mathematics with the aim of improving the cognitive activity of the students.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectвысшая математикаuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.titleМотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.14:51uk_UA
Розташовується у зібраннях:Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія: матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ВМ CD 74-79-83.pdf712,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.