Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугрим, О. В. | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, З. И. | - |
dc.contributor.author | Карманова, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Клименко, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T11:05:11Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T11:05:11Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики / О. В. Бугрим, З. И. Бондаренко, Л. В. Карманова, Д. В. Клименко // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 79-83 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828 | - |
dc.description.abstract | Рассмотрены инновационные подходы при изучении курса высшей математики с целью повышения познавательной активности студентов. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуті іноваційні підходи при вивченні курсу вищої математики з метою підвищення пізнавальної активності студентів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Considered innovation approaches in studying of a course of higher mathematics with the aim of improving the cognitive activity of the students. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | высшая математика | uk_UA |
dc.subject | обучение | uk_UA |
dc.title | Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378.14:51 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія: матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник ВМ CD 74-79-83.pdf | 712,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.