Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетілова, Т.-
dc.contributor.authorДронова, Т.-
dc.contributor.authorПілова, К.-
dc.date.accessioned2021-06-08T12:02:12Z-
dc.date.available2021-06-08T12:02:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРешетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки. - Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – С. 142-152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157843-
dc.description.abstractЗначна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних інновацій. В результаті поняття «інновації» розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавець Біла К. О.uk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаційні каналиuk_UA
dc.subjectінноваційні товариuk_UA
dc.subjectпромисловий ринокuk_UA
dc.titleФормування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk658.5:005](477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reshetilova_dronova_pylova.pdf354,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.