Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157875
Назва: Хмарні технології у індустрії відеоігор
Автори: Нападайло, М. С.
Кабак, Л. В.
Сподинець, О. А.
Ключові слова: відеоігри;комп'ютерні ігри
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавництво НТУ ДП
Бібліографічний опис: Нападайло М. С. Хмарні технології у індустрії відеоігор / М. С. Нападайло, Л. В. Кабак, О. А. Сподинець // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 63-65
Короткий огляд (реферат): Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як: – “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі ліцензії); – “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями); – розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без дозволу власників ПЗ; – мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому пристрої). – мультиплатформена розробка відеоігор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157875
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Конференция_2019 CD 1279-63-65.pdf742,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.