Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157938
Назва: ANALYSIS OF STRATEGIC DIRECTIONS OF TOURISM DEVELOPMENT IN A PANDEMIC CONDITION
Автори: Protsenko, N.
Tkachenko, T.
Syry, V.
Ключові слова: ANALYSIS OF STRATEGIC DIRECTIONS OF TOURISM DEVELOPMENT IN A PANDEMIC CONDITION
Дата публікації: 12-тра-2021
Серія/номер: ;25
Короткий огляд (реферат): Due to the COVID-19 pandemic, the development of the tourism industry is under serious threat. It is possible to get out of the crisis situation only with new specific approaches to the organization of tourist activity. After the pandemic, the worldview and psychology of consumption in general will inevitably change, which will mean a new stage of competition in tourism, which will lead to a completely new distribution of resources in this market. In this regard, the urgent problem is to identify priority areas for tourism development in conditions of risk and uncertainty, which can positively affect the economic growth of any country as a whole, as well as the economic development of individual regions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157938
Розташовується у зібраннях:TOURISM UNDER CONDITIONS OF UNCERTAINTY: FROM THEORY TO PRACTICE, 12.05.2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76-78.pdf299,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.