Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNelina, V.
dc.contributor.authorShevchenko, B.
dc.date.accessioned2021-06-14T11:30:36Z
dc.date.available2021-06-14T11:30:36Z
dc.date.issued2021-05-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157940
dc.description.abstractIn the tourism industry, we can state a certain freedom of strategic choice: to pursue limited or broad marketing goals, to use the competitive advantages of low costs or their differentiation. Some of the approaches can be used simultaneously. It should be noted, however, that the set of strategic capabilities of the tourism organization is limited by the capabilities of the industry and the conditions of competition in it, the competitiveness of the organization, its market position and capabilities. The main tasks in determining the starting point for the formation of strategies are the choice of key areas and their relationship with other aspects of organizational management (marketing, finance, current management, etc.).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseries;23
dc.subjectALGORITHM OF FORMATION OF MARKETING STRATEGY OF THE TOURIST ENTERPRISEuk_UA
dc.titleALGORITHM OF FORMATION OF MARKETING STRATEGY OF THE TOURIST ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338:48uk_UA
Розташовується у зібраннях:TOURISM UNDER CONDITIONS OF UNCERTAINTY: FROM THEORY TO PRACTICE, 12.05.2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-72.pdf331,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.