Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157943
Назва: CONFLICT AS A FACTOR OF COMMUNICATION DEVELOPMENT IN TOURISM
Автори: Naumik-Gladka K., Sliepakova K.
Ключові слова: CONFLICT AS A FACTOR OF COMMUNICATION DEVELOPMENT IN TOURISM
Дата публікації: 12-тра-2021
Короткий огляд (реферат): In conflict situations, each interested person tries to defend the own opinion and achieve the own goals. In touristic sector a tourist would like to pay less but to obtain more touristic services. Any person in this case gives arguments in his\her favor, gives the opportunity to present the interlocutor his/her arguments, and also tries to convey his/her own point of view through counterarguments. During a conflict all sides use all acceptable means and forms of influence in the situation and try to overcome the resistance of the other party.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157943
Розташовується у зібраннях:TOURISM UNDER CONDITIONS OF UNCERTAINTY: FROM THEORY TO PRACTICE, 12.05.2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-65.pdf298,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.