Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157962
Назва: PRACTICAL MODELS OF EFFECTIVE CRISIS MANAGEMENT AND BUSINESS IN TOURISM
Автори: Boryskina, Y.
Yurchyshyna, L.
Ключові слова: PRACTICAL MODELS OF EFFECTIVE CRISIS MANAGEMENT AND BUSINESS IN TOURISM
Дата публікації: 12-тра-2021
Короткий огляд (реферат): From the standpoint of managerial influence, the dynamic aspect of the development of crisis phenomena is becoming increasingly important as a consequence of the development of negative trends that can develop over time without creating crisis situations. The turning point in their development is to achieve a level at which the company moves from the quasi-equilibrium sphere to the state zone. When the balance between the elements of the enterprise as a socio-economic system and the enterprise and the socio-economic system of a higher level is disturbed, a crisis develops.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157962
Розташовується у зібраннях:TOURISM UNDER CONDITIONS OF UNCERTAINTY: FROM THEORY TO PRACTICE, 12.05.2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-18.pdf628,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
15-18.pdf628,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.