Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPopova, T.
dc.contributor.authorKrasnoded,T.
dc.date.accessioned2021-06-15T11:10:23Z
dc.date.available2021-06-15T11:10:23Z
dc.date.issued2021-05-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157968
dc.description.abstractThe improvement of Ukraine’s prospects on the global tourism market is thereby caused by three components in the domestic tourism market. The first factor is an objective demand of the consumer for qualitative travel services. The second factor is an objective need for a tour operator to be competitive and create an integrated and creative tourist product with value-based pricing. The third component is the recommended use of the state aid for the development of qualitative Ukrainian tourism.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPROSPECTS OF TOURISM BUSINESS DEVELOPMENT IN UKRAINEuk_UA
dc.titlePROSPECTS OF TOURISM BUSINESS DEVELOPMENT IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338:48uk_UA
Розташовується у зібраннях:TOURISM UNDER CONDITIONS OF UNCERTAINTY: FROM THEORY TO PRACTICE, 12.05.2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-77.pdf337,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.