Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сухоніс, Т. Ю. | - |
dc.contributor.author | Миколаєнко, Ю. О. | - |
dc.contributor.author | Бялобржеський, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T12:11:28Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T12:11:28Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сухоніс Т. Ю. Моделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза / Т. Ю.Сухоніс, Ю. О.Миколаєнко, О. В.Бялобржеський / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 89-94 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999 | - |
dc.description.abstract | Тяговий електротехнічний комплекс електровозів із системою напівпровідниковий перетворювач – асинхронний двигун є одним із перспективних, незважаючи на розвиток електровозобудування [3]. Надійність цих комплексів визначається, насамперед, нормальним функціонуванням інверторного перетворювача та асинхронного тягового двигуна. Прикладом електровозів з використанням таких технічних рішень можуть бути магістральні двосистемні електровози ЕП10, ЕП20. Будь-який тяговий ком-плекс має позаштатні режими роботи з подальшим можливим переростанням їх в аварійні у разі помилкового спрацювання елементів системи керування, виходу з ладу окремих силових блоків, електричних кіл та елементів [5]. Системи керування, цими електровозами мають широкі функціональні можливості [2], однак вони не мають вузлів ідентифікації позаштатної ситуації. Тому функціонування тягового електротехнічного комплексу електровоза не може бути якісним без рішення задачі оцінки нештатних ситуацій з поточним чи подальшим їх аналізом. Отже, актуальною задачею є дослідження параметрів режиму роботи силової схеми тягового електротехнічного комплексу електровоза у позаштатних ситуаціях. Мета роботи. Аналіз структури тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза, розробка моделі комплексу та дослідження режимів роботи у позаштатних ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | двосистемний електровоз | uk_UA |
dc.subject | тяговий перетворювач | uk_UA |
dc.subject | электротехнический комплекс | uk_UA |
dc.title | Моделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 629.423.1 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2013 рік, №91 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№ 91 CD 390-89-94.pdf | 592,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.