Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухоніс, Т. Ю.-
dc.contributor.authorМиколаєнко, Ю. О.-
dc.contributor.authorБялобржеський, О. В.-
dc.date.accessioned2021-06-17T12:11:28Z-
dc.date.available2021-06-17T12:11:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСухоніс Т. Ю. Моделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза / Т. Ю.Сухоніс, Ю. О.Миколаєнко, О. В.Бялобржеський / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 89-94uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999-
dc.description.abstractТяговий електротехнічний комплекс електровозів із системою напівпровідниковий перетворювач – асинхронний двигун є одним із перспективних, незважаючи на розвиток електровозобудування [3]. Надійність цих комплексів визначається, насамперед, нормальним функціонуванням інверторного перетворювача та асинхронного тягового двигуна. Прикладом електровозів з використанням таких технічних рішень можуть бути магістральні двосистемні електровози ЕП10, ЕП20. Будь-який тяговий ком-плекс має позаштатні режими роботи з подальшим можливим переростанням їх в аварійні у разі помилкового спрацювання елементів системи керування, виходу з ладу окремих силових блоків, електричних кіл та елементів [5]. Системи керування, цими електровозами мають широкі функціональні можливості [2], однак вони не мають вузлів ідентифікації позаштатної ситуації. Тому функціонування тягового електротехнічного комплексу електровоза не може бути якісним без рішення задачі оцінки нештатних ситуацій з поточним чи подальшим їх аналізом. Отже, актуальною задачею є дослідження параметрів режиму роботи силової схеми тягового електротехнічного комплексу електровоза у позаштатних ситуаціях. Мета роботи. Аналіз структури тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза, розробка моделі комплексу та дослідження режимів роботи у позаштатних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectдвосистемний електровозuk_UA
dc.subjectтяговий перетворювачuk_UA
dc.subjectэлектротехнический комплексuk_UA
dc.titleМоделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровозаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.423.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №91

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 91 CD 390-89-94.pdf592,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.