Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158000
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бялобржеський, О. В. | - |
dc.contributor.author | Слободенюк, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T12:17:18Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T12:17:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бялобржеський О. В. Система керування динамічними режимами збудження синхронного двигуна / О. В. Бялобржеський, Д. В. Слободенюк / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 94-98 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158000 | - |
dc.description.abstract | Робота синхронного двигуна (СД) екскаватора ЕКГ-8І характеризується тривалим режимом роботи з навантаженням, що змінюється безсистемно, через різні проміжки часу [1]. Такий режим роботи при значних накидах навантаження синхронного двигуна без автоматичного регулювання збудження викли-кає хитання ротора та коливання активного і реактивного струмів двигуна, зниження віддачі реактивної потужності СД у мережу. Хитання ротора та коливання активного струму негативно впливають на стійкість синхронного двигуна і технологічного обладнання, знижується їх надійність, збільшуються втрати електроенергії. Крім того, коливання активного і реактивного струмів викликають відхилення напруги мережі за амплітудою та фазою. Таким чином компенсуюча можливість синхронного двигуна в повній мірі не використовується. Основним методом підвищення динамічної та статичної стійкості синхронних двигунів у перехідних режимах є застосування автоматичних регуляторів збудження . Автоматичне регулювання збудження дозволяє значно підвищити техніко-економічні показники роботи потужних екскаваторних двигунів та живильної мережі, повною мірою використовувати властивість якість синхронного двигуна – можливість регулювання реактивної потужності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | система керування | uk_UA |
dc.subject | динамічний режим | uk_UA |
dc.subject | збудження синхронного двигуна | uk_UA |
dc.subject | синхронний двигун | uk_UA |
dc.title | Система керування динамічними режимами збудження синхронного двигуна | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 621.313.323 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2013 рік, №91 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№ 91 CD 390-94-98.pdf | 650,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.