Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБялобржеський, О. В.-
dc.contributor.authorСлободенюк, Д. В.-
dc.date.accessioned2021-06-17T12:17:18Z-
dc.date.available2021-06-17T12:17:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБялобржеський О. В. Система керування динамічними режимами збудження синхронного двигуна / О. В. Бялобржеський, Д. В. Слободенюк / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 94-98uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158000-
dc.description.abstractРобота синхронного двигуна (СД) екскаватора ЕКГ-8І характеризується тривалим режимом роботи з навантаженням, що змінюється безсистемно, через різні проміжки часу [1]. Такий режим роботи при значних накидах навантаження синхронного двигуна без автоматичного регулювання збудження викли-кає хитання ротора та коливання активного і реактивного струмів двигуна, зниження віддачі реактивної потужності СД у мережу. Хитання ротора та коливання активного струму негативно впливають на стійкість синхронного двигуна і технологічного обладнання, знижується їх надійність, збільшуються втрати електроенергії. Крім того, коливання активного і реактивного струмів викликають відхилення напруги мережі за амплітудою та фазою. Таким чином компенсуюча можливість синхронного двигуна в повній мірі не використовується. Основним методом підвищення динамічної та статичної стійкості синхронних двигунів у перехідних режимах є застосування автоматичних регуляторів збудження . Автоматичне регулювання збудження дозволяє значно підвищити техніко-економічні показники роботи потужних екскаваторних двигунів та живильної мережі, повною мірою використовувати властивість якість синхронного двигуна – можливість регулювання реактивної потужностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectсистема керуванняuk_UA
dc.subjectдинамічний режимuk_UA
dc.subjectзбудження синхронного двигунаuk_UA
dc.subjectсинхронний двигунuk_UA
dc.titleСистема керування динамічними режимами збудження синхронного двигунаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk621.313.323uk_UA
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №91

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 91 CD 390-94-98.pdf650,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.