Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоптовец, А. Н.-
dc.contributor.authorКоровяка, Е. А.-
dc.contributor.authorДьячков, П. А.-
dc.contributor.authorЯворская, В. В.-
dc.date.accessioned2021-06-17T12:31:58Z-
dc.date.available2021-06-17T12:31:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМоделирование управляемого движения шахтных поездов / А. Н. Коптовец, Е. А. Коровяка, П. А. Дьячков, В. В. Яворская / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 105-111uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158003-
dc.description.abstractИсследования, выполненные на шахтном рельсовом транспорте [1], позволяют перейти от натурных тормозных и тяговых испытаний к вычислительному эксперименту. До настоящего времени не определены показатели, с помощью которых можно установить номинальные режимы торможения шахтного подвижного состава. Цель работы – разработка вычислительного и блок-схемного алгоритмов моделирования тяги и движения шахтных поездов.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectалгоритм моделированияuk_UA
dc.subjectнаучная публикация НГУ 2013uk_UA
dc.subjectрежим торможенияuk_UA
dc.subjectшахтный рельсовый транспортuk_UA
dc.titleМоделирование управляемого движения шахтных поездовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.625.28 – 592.112uk_UA
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №91

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 91 CD 390-105-111.pdf573,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.