Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлесарев, В. В.
dc.contributor.authorМиргородский, А. В.
dc.contributor.authorМаргитич, В. С.
dc.date.accessioned2021-07-01T07:12:50Z
dc.date.available2021-07-01T07:12:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСлесарев В. В. Безперервне вдосконалення системи технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій залізниць / В. В. Слесарев, А. В. Миргородский, В. С. Маргитич / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – Вип. 95.– С. 26-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158146
dc.description.abstractУ статті на підставі аналізу інформації про параметри значень концентрації окису вуглецю, вуглекислого газу, температури і метану на аварійній ділянці, а також визначаючи поточну ситуацію усередині системи, виявлено кількісні характеристики відносин між екземплярами і класами пожеж. Відповідно до запропонованої методикою формування онтологій прецедентів, проведено кластерний аналіз даних моніторингу характеристик пожеж. На підставі цього виділено групи проблемних ситуацій на шахтах і були сформульовані правила розпізнавання класів аварій.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherВидавництво НГУuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.subjectкластеризаціяuk_UA
dc.subjectдескрипториuk_UA
dc.subjectієрархічний агломеративного алгоритмuk_UA
dc.titleИнтеллектуальный анализ данных мониторинга аварийного состояния шахтыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk681.3:004.8:622.867uk_UA
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2015 рік, №95

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95 CD 770-26-30.pdf646 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.