Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, С. В.-
dc.contributor.authorМитько, В. С.-
dc.contributor.authorКосенко, С. М.-
dc.date.accessioned2021-07-08T06:50:59Z-
dc.date.available2021-07-08T06:50:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВолошина С. В. Проблемы глобального денежного регулирования / Волошина С. В., Митько В. С., Косенко С. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ . – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. - С. 10-11uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158249-
dc.description.abstractНевизначеність розвитку ринкової ситуації та поглиблення кризових явищ у світовій економіці змушує більш прискіпливо оцінити базові економічні категорії, на яких ґрунтується організаційно-економічний механізм господарювання підприємств. До числа таких категорій відноситься «позиціонування підприємства».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НГУuk_UA
dc.subjectкризове явищеuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.titleЕволюція позиціонування підприємства: від маркетингового до стратегічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.