Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1583
Назва: THE ROLE OF GOODY BAGS IN PROMOTION PROCESS
Автори: Bakun, A.
Nikolayeva, V.
Ключові слова: GOODY BAGS
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1583
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ROLE OF GOODY BAGS IN PROMOTION PROCESS.pdf16,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.