Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158422
Назва: Асертивна поведінка як запитана форма сучасної педагогічної комунікації
Інші назви: ASSERTIVE BEHAVIOR AS REQUESTED FORM MODERN PEDAGOGICAL COMMUNICATION
Автори: Шабанова, Юлія Олександрівна
Миргородська, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: асертивна поведінка;ассертивное поведение;комунікаційний простір;коммуникационное пространство;педагогічне спілкування;педагогическое общение;трансформування смислів;трансформация смыслов
Дата публікації: 2020
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Шабанова Ю. О. Асертивна поведінка як запитана форма сучасної педагогічної комунікації / Юлія Олександрівна Шабанова, Миргородська Ольга Анатоліївна // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 68–70
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає асертивну поведінку у комунікаційному просторі викладача та студента як новітній вид педагогічного спілкування та трансформування смислів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158422
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукраїнських філософських читань з нагоди Всесвітнього Дня філософії (UNESCO) 24 листоп. 2020 р., м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Збірка CD 1278-68-70.pdf155,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.