Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158424
Назва: До проблеми сутнісного контенту компетентнісної проблематики в освіті
Інші назви: TO THE PROBLEM OF ESSENTIAL CONTENT OF COMPETENCE PROBLEMS IN EDUCATION
Автори: Резнік, Олександра Антонівна
Ю. О. Шабанова
Ключові слова: поняття «компетентність»;понятие «компетентность»;змістовная сутность;содержание сущности;компетентнісний підхід;компетентностный подход
Дата публікації: 2020
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Резнік О. А. До проблеми сутнісного контенту компетентнісної проблематики в освіті / Олександра Антонівна Резнік, Ю. О. Шабанова // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 73–76
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено з’ясуванню змістовної сутності поняття «компетентність». Проаналізовано різні тлумачення даного терміну в науковій літературі. На підставі аналізу публікацій вітчизняних і зарубіжних науковців обґрунтовано зміст поняття «компетентність», який в найбільшій мірі відповідає сутності компетентнісного підходу у вищій освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158424
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукраїнських філософських читань з нагоди Всесвітнього Дня філософії (UNESCO) 24 листоп. 2020 р., м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Збірка CD 1278-73-76.pdf163,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.