Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158428
Назва: Педагогічна супервізія як дієвий метод профілактики професійного вигорання
Інші назви: PEDAGOGICAL SUPERVISION AS AN EFFECTIVE METHOD OF PROFESSIONAL BURNING
Автори: Шкуро, Костянтин Васильович
Козинець, Інна Іванівна
Ключові слова: емоційне вигорання;эмоциональное выгорание;педагогічна супервізія;педагогическая супервизия;новітній метод навчання;новейший метод обучения;підтримка педагогів;поддержка педагогов
Дата публікації: 2020
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Шкуро К. В., Козинець І. І. Педагогічна супервізія як дієвий метод профілактики професійного вигорання / Шкуро Костянтин Васильович, Козинець Інна Іванівна // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 84–87
Короткий огляд (реферат): У роботі подано спроби щодо профілактики емоційного вигорання та підвищення якості роботи педагогів, що потребують допомоги. Розглянуто основні поняття теми, запропоновано педагогічну супервізію як новітній метод навчання та підтримки педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158428
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукраїнських філософських читань з нагоди Всесвітнього Дня філософії (UNESCO) 24 листоп. 2020 р., м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Збірка CD 1278-84-87.pdf158,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.