Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетілова, Т. Б.
dc.date.accessioned2021-08-16T11:05:02Z
dc.date.available2021-08-16T11:05:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЦільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії/ Т. Б. Решетілова // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний: монографія. - Київ : Студцентр, 2021. - С. 62-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158544
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНВФ «Студцентр»uk_UA
dc.titleЦільові стратегії брендингу в період відновлення після пандеміїuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.identifier.bbk339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из Монографія_Брендстатья.pdf506,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.