Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158661
Назва: Обґрунтування управлінських рішень у сфері просування продукції підприємства (за матеріалами АТ «ХАРТРОН»)
Інші назви: Substantiation of managerial decisions in the field of product promotion of the enterprise (based on the materials of JSC «HARTRON»)
Автори: Козачук, Олександр Васильович
Ключові слова: ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ СИСТЕМИ ОСВІТЛЕННЯ, ІНДУСТРІЇЯ 4.0, МЕХАНІЗМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ПРОСУВАННЯ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Козачук О.В. Обґрунтування управлінських рішень у сфері просування продукції підприємства (за матеріалами АТ «ХАРТРОН») / О.В. Козачук. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єктом розроблення виступає процес управління просуванням продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень щодо управління просуванням продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління просуванням продукції підприємства; проаналізовано виробничо-господарську діяльність АТ «ХАРТРОН»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері просування продукції підприємства та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій для АТ «ХАРТРОН».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єктом розроблення виступає процес управління просуванням продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень щодо управління просуванням продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління просуванням продукції підприємства; проаналізовано виробничо-господарську діяльність АТ «ХАРТРОН»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері просування продукції підприємства та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій для АТ «ХАРТРОН».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158661
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козачук_Диплом_.rar28,09 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Козачук_Титули.pdf174,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.