Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригурко, Христина-
dc.date.accessioned2021-09-01T20:22:35Z-
dc.date.available2021-09-01T20:22:35Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158721-
dc.descriptionУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено цільовий сегмент споживачів. Виявлені можливі реакції підприємства на зміни зовнішнього середовища та обґрунтовані маркетингові заходи для покращення діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено цільовий сегмент споживачів. Виявлені можливі реакції підприємства на зміни зовнішнього середовища та обґрунтовані маркетингові заходи для покращення діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григурко Диплом.pdf918,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.