Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛипка, Марина-
dc.date.accessioned2021-09-02T11:42:23Z-
dc.date.available2021-09-02T11:42:23Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158741-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та маркетингову проблеми підприємства. Виконано дослідження поведінкових особливостей споживачів на ринку послуг. Сформульовано можливості та загрози ринку послуг, на якому працює підприємство, обґрунтовано дії по перспективах реалізації на обраному ринку сильних сторін підприємства та зниженню загроз ринку у наслідок наявності слабких сторін. Сформульовано маркетингу стратегію підприємства на ринку послуг. Для реалізації стратегії представлено інструменти, які будуть застосовані у програмі маркетингу. Проведена оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії підприємства на ринку послугuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лыпка Диплом pdf.pdf2,89 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.