Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНужна, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-09-02T11:43:46Z-
dc.date.available2021-09-02T11:43:46Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158742-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній магістерській роботі метою дослідження є вивчення теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої цінової конкуренції. Положення, що захищаються в кваліфікаційній магістерській роботі: для просування послуг невеликого підприємства, що працює на нішовому споживчому ринку в умовах нестабільності попиту і високої цінової конкуренції, є доцільною стратегія інформаційної мотивації з підвищенням залученості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка програми просування послуг на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НужнаяДиплом.pdf1,36 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.